آپلود فایل
صندلی تالار
کاشت مو
دانلود آهنگ
عطر ادکلن لیلیوم
مانتو اکسون
وبلاگ
نوشته شده توسط : محمد

| سلام و عرض ادب خدمت کاربران فهیم وبلاگ |

| شاید شما روزانه مدت خیلی زیادی را برای دانلود آهنگ جدید در موتور های جستجو مثل گوگل صرف کرده اید و با یک سری سایت ها برخورد کرده اید که در رتبه های اول موتورهای جست و جو هستند و وقتی وارد سایت میشید برای دانلود کردن آهنگ با کلی تبلیغات خیلی خیلی شلوغ و بی معنی رو به رو میشید، تا اینجای کار اصلا مشکلی نیست و هر سایت موزیک نیاز به درآمد داره و اصول کار همر اینجاست ولی وقتی میرید دنبال مطلب خودتون بگردید میبینید که با عنوانی که سرچ کردید به عنوان مثال: " دانلود آهنگ جدید امیر تتلو " کلی عنوان دیگه لیست شدن و شما باید روشون کلیک کنید تا بتونید آهنگ خودتون رو پیدا کنید! مشکل همینجاست |

دانلود آهنگ جدید

| شما قصد دارید توسط سایت گوگل مستقیم به آهنگ خودتون دسترسی پیدا کنید ولی میبینید که وارد یک سری سایت بی مصرف و به اصطلاح "کلیک دزد" شدید، اینطور سایت ها هستند که وب پارسی را به گند کشیدن و باعث میشن که سایت های خوب با محتوای خوب در اعماق رتبه های سایت هایی مثل Google باشن و شما به راحتی نتونید به مطلب خودتون برسید. خوشبختانه جدیدا کارگروه تعین مصادیق رایانه ای قانونی را تصویب کرده است که با اینگونه سایت ها برخورد قانونی میشه که بسیار خبر خوبی است و امیدواریم مسئولین محترم هم کمکی به تمیزی وب کنن. در این راستا ما به شما سایت  هی موزیک   رو پیشنهاد میکنیم که میتونید برای دانلود آهنگ شاد و یا دانلود آهنگ غمگین  و همچنین دانلود موزیک ویدیو استفاده کنید. روزانه بسیار موسیقی در کشور عزیزمان ایران منتشر میشود که میتونید در سایت موزیکی که در چند سطر قبل معرفی کردم آهنگ مورد علاقه خودتون را دانلود کنید و از شنیدن موسیقی خود لذت ببرید. پیشنهاد میکنم از تمامی صفحات سایت دیدن فرمائید و نظرتون رو در مورد مطالب سایت بدید و ما با آغوش باز نظرات شما رو میخونیم و پاسخ میدیدم. باید یادآور بشم که در سایت تمامی آهنگ ها با کیفیت های 320 و 128 قرار دارند و وقتی به قسمت دانلود موزیک ویدیو جدید ایرانی بشید و میتونید موزیک ویدیو های خودتون را با کیفیت های 1080 فول اچ دی Full HD و یا 720 اچ دی HD و یا کیفیت پایینتر 480 دانلود کنید و همچنین برای راحتی کاربران در سایت امکان پخش آنلاین موزیک ویدیو هارا قرار  گرفته است و این مورد برای تک آهنگ ها و آلبوم ها نیز صدق میکند. همچنین در سایت معرفی شده سعی شده بالای 95درصد آهنگها دارای متن آهنگ هم باشند تا هرکسی دوست داشت متن آهنگ را هم بخونه.|

|در اینجا لیستی از اسامی خواننده های عزیز کشورمون را هم معرفی میکنم تا دوستان خواستند در سایت هی موزیک دنبال آثارشان بگردند و دانلود کنند: ( امیر تتلو – سامان جلیلی – احمد سعیدی – استاد بزرگوار همایون شجریان – مجید یحیایی که به تازگی آلبومش را منتشر کرده – مرحوم و زنده یاد مرتضی پاشایی – حسین تهی که در فصل تابستان آهنگ و موزیک ویدیو خودش با نام #تابستون منتشر کرد – شهرام شکوهی که منتظر انتشار آلبومش که تا نفس هست نام دارد هستیم و هنرمند عزیزمون بنیامین بهادری که در اینجا عکسی از خودش و دخترش بارانا قرار میدیم- بهرام – یاس – آرمین 2 AFM – محسن یگانه و...|

بنیامین و بارانا

| در انتها تشکر میکنم از شما کاربر گرامی که وقت خودتون رو به وبلاگ ما دادید و مطلب رو خوندید، شما میتونید این مطلب را در شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک و توئیتر و... به اشتراک بگذارید و یا همین مطلب را در وبلاگ خودتون منتشر کنید.)

 

|موفق و موید باشید عزیزان|



:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ شاد , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ عروسی , متن آهنگ ,
:: بازديد از اين مطلب : 1613
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 18 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

 درج آگهی رايگان

آگهی رايگان

درج آگهی رايگان در Ad Time

با ثبت رايگان آگهی خود در وبسايت Ad Time در کوتاهترين زمان به دنياي مجازي معرفي ميشويد

مکانی مناسب برای درج آگهی رایگان صنعتی برای تمامی مشاغل



:: برچسب‌ها: درج آگهی رایگان , ثبت آگهی رایگان , درج آگهی رایگان اینترنتی ,
:: بازديد از اين مطلب : 1509
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : سه شنبه 6 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

جشن گیلاس

  • جشن گیلاس

    تارت گیلاس
    گَلِت یک‌جور تارت فرانسوی است. گِرد و روباز که داخلش میوه با شکر و کارامل یا سبزیجات با پنیر، جا خوش می‌کند. شکل مشخصی ندارد و خمیر مثل یک پوسته سخت، دور ِ انبوهی از میوه جمع و برشته می‌شود. همین راحتی در فرم، این نوع پای یا تارت‌های ِ بیشتر تابستانی را راحت‌تر و محبوب‌تر کرده است.
    حالا که فصل میوه‌های ریز و درشت درختی رسیده و بازارهای روزانه کشاورزان پر شده از زردآلو، گیلاس، توت، آلو و هلو … این گلت‌ها مثل شاه و ملکه در شیرینی‌فروشی‌ها می‌درخشند.

    اما احتمالا باورتان نمی‌شود درست‌کردن‌ این گلت‌های خوشمزه میوه‌ای در خانه چقدر راحت است؛ چقدر سالم و چقدر دوست‌داشتنی است که این میوه ها را با حوصله بین خمیر بچینید و در آرامش، خمیر را ورز دهید و عطر و بوی کیک عصرگاهی تا کوچه و خیابان روان شود.

    پس این هفته در یکشنبه گرمی در تیرماه در گوشه آشپزخانه ۶۰ پیشنهاد «گلت گیلاس» را می‌دهیم تا این لذت را در خانه با بقیه شریک شوید.

    مواد لازم برای یک گلت با ۶ برش:

    – نیم کیلو گیلاس بدون هسته (حدود چهار پیمانه)
    – خمیر آماده برای تارت
    – کمی آرد برای ورز و شکل دادن خمیر
    – نصف پیمانه شکر (اگر شیرینی طبیعی‌تر می‌خواهید شیره درخت افرا یا آگاوه را با بالا و پایین کردن میزان شیرینی جایگزین کنید.)
    – کمی بیشتر از یک قاشق غذاخوری آرد ذرت
    – یک قاشق غذاخوری آب لیمو ترش تازه
    – یک قاشق چای‌خوری پوست رندیده لیمو
    – یک چهارم قاشق چای‌خوری عصاره بادام (انتخابی)
    – یک تخم‌مرغ هم‌زده‌شده در خامه یا شیر برای روی خمیر

    هسته‌گیری:

    اگر هسته‌گیر گیلاس و آلبالو ندارید، یک روش ساده و سریع گرفتن هسته را امتحان کنید؛ یک بطری با دهانه‌ای با قطر کم انتخاب کنید. در حدی که گیلاس دقیقا روی سوراخ بایستد و پایین نیفتد. گیلاس را روی حفره بگذارید و آن را از بغل (نه از بالا) با یک خلال دندان یا چوب باریک سوراخ کنید. کمی که فشار دهید، هسته راحت داخل شیشه می‌افتد و گیلاس هیچ صدمه‌ای نمی‌بیند. اینجا هم می‌توانید قدم به قدم این روش را با عکس دنبال کنید.

    هسته‌گیری گیلاس با کمترین امکانات

    روش:

    ۱- خمیر آماده را روی سطحی که آرد پاشیده‌ایم با وردنه پهن می‌کنیم. یک دایره ۹ تا ۱۰ اینچی (حدود ۲۳ تا ۲۵ سانتی‌متر) درست می‌کنیم که کناره‌های ضخیم‌تری نسبت به وسط دارد. آن را روی کاغذ مخصوص فر پهن می‌کنیم. خمیر را با همین سر و وضع به مدت یک ربع در یخچال می‌گذاریم.

    ۲- در یک کاسه گیلاس‌‌ها را با شکر، آرد ذرت، پوست لیمو، آب لیمو و عصاره بادام هم می‌زنیم. آنقدر که آرد مثل شکر روی گیلاس‌ها بنشیند. این آرد قرار است مواد را به هم بچسباند.

    ۳- خمیر را از یخچال بیرون می‌آوریم و گیلاس‌ها را درست وسط و در مرکز خمیر می‌چینیم. طوری که تا لبه، حدود دو و نیم تا سه سانتیمتر فضای خالی بماند. بعد لبه‌ها را به سمت میوه‌ها می‌کشیم و روی میوه‌ها برمی‌گردانیم. خیلی آرام و خیلی طبیعی و بدون فشار. خمیر روی میوه می‌نشیند و شکلی را می‌گیرد که قرار است بعد از پخت داشته باشد.

    تارت گیلاس

    ۴- روی قسمت بیرونی خمیر با بُرس از مخلوط مایع تخم‌مرغ و خامه‌ می‌مالیم تا حسابی براق شود. اگر دوست دارید در این مرحله می‌توانید روی همین بخش‌ها مقداری شکر بریزید تا  لایه بیرونی خمیر در فر، کاراملی و برشته شود.

    ۵- گلت را در فر که از قبل در دمای ۱۹۰ درجه سانتی‌گراد گرم شده، می‌گذاریم. از نیم ساعت تا ۴۵ دقیقه ممکن است طول بکشد تا زمانی که تارت، رنگ قهوه‌ای و طلایی بگیرد و میوه‌ها آب بیاندازند و مثل مربا وسط خمیر قُل‌قُل کنند و حباب درست شود. این موقع است که کیک آماده است و باید ۱۰ تا ۱۵ دقیقه صبر کنیم تا خنک شود و بتوانیم آن را درست برش بزنیم تا از هم نپاشد. در این مدت باید آن را روی قفسه یا چیزی بگذاریم که هوا از زیرش عبور کند و خمیر نشود.



:: برچسب‌ها: خواندنی , مطالب جالب , سایت تفریحی , جک , عکس جالب , اخبار روز , تازه های تکنولوژی , وبلاگ ایرانی , اس ام اس , برترینها , خواندنیهای نت ,
:: بازديد از اين مطلب : 1660
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : شنبه 3 مرداد 1394 | نظرات ()